Translate

lördag 12 oktober 2013

Mage och hjärna tänker olika

Hundvakt... Kickan, en 3 år gammal chihuahua-tjej ska vara här hemma hos oss i några timmar.. De känner varann från ute, men första gången hon är här hemma hos oss.. Så efter drygt 7 minuter psykisk maktkamp, nafsande  och sniffande i varandras rumpor och underliv, är de nu överens om vilka regler som gäller, och Kickan går nu husesyn med en otålig Isa i släptåg. Kalle-katten har lagt sig tryckt i ett hörn på balkongen och tycker nog tjejerna är lagom dumma i huvudet.
 
Mycket roligt hittar man när man letar bilder på nätet.. Min bildmapp på datorn innehåller nu det mesta.
Sovit gott efter en mycket trevlig kväll igår med bästa vänner och gin å tonic på burk. Middag bestod av pizza. Jag blev så mätt att jag kände mig fyrkantig. Ändå dröjde det inte jättelänge förrän vi -Hade varit gott med ostbågar nu...  Ibland undrar jag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar